söndag 8 februari 2009

Oj jag vann

I går kväll så var vi ett gäng ut på Ekerö och tävlade på en jätte trevlig restaurang som heter lilla Venedig.
Bra mat och jätte trevlig personal.
Ca 15 personer deltog tillslut i tävlingen

Som vanligt så var det svårt at välja låt men till sist så vale jag Did i tell you med rock kungen Jerry Willams.

Framträdandet gick jätte bra så man hade väll hoppats att oma runt tredje plats men att et skulle räcka till första plats trodde jag aldrig.

Stort tack till juryn och som vanligt Marie du var grym (även dina inhopp Tommy)

En mycket trevlig kväll var det i alla fall och dit åker jag gärna igen.

Ha en skön dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis kompis, kul så nästa är SM.

Anonym sa...

Jätte Grattis vännen min.
//Puss

Familjen wallin sa...

Tackar mina vänner