lördag 21 februari 2009

Fredag

Det blev en kul fredagskväll som jag upp levde med 2240 andra hammarbyare på Hovet.
Detta var första matchen jag såg med Bajen hockey.

Först var pappa och jag och åt middag på restaurang Pelikanen en fin krog på Blekingegatan.
jag åt fläskkottlet och koktpotatis (mycket gott) men väldigt dyrt 132:- 
Tack för maten pappa.

Efter detta blev det en kul match som tillsist bajen kunde vinna med klara 7-1.
Härligt att se killarna som man redan på 80 talet såg lira i elitserien med hammarby.
Det såg ut på Brunno som om han aldrig lagt av.

Å vilken stämning det var.

Efter detta blev det en sväng till Gröne Jägarn 
Men det hade jag kunnat vara utan för det var inge kul.

Ha en skön lördag


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en lyckad kväll trots
slutet.

Forza bajen