torsdag 1 januari 2009

Kvällen

På kvällen blev det först en tur till Hasses Pizzeria för att köpa en Bussola till min son Men tror visst halva Nacka var ute för det var 25 minuters väntan. Sen blev det en tur till China krogen Peking i Orminge för en liten middag. Förätten var vårrullar (gott) sedan tog jag wokad fläsk kött men det var inte så gott. Hemma igen så rensade Frasse och jag en kartong gamla leksaker från vinden vi skulle se om vi hittade något till Kusinen som fyller år i dag.



Stökigt blev det nu får frasse komma hem och säga va vi kan ta bort

NU blir det sängen

Natti natti

2 kommentarer:

Trubaduran sa...

Synd att sonen inte ville följa med till Restaurangen. Både min skaldjurssoppa och mina wokade skaldjur var jättegoda. För att inte tala om cocosglassen. Svorgel!
(Det betyder smaskens ungefär.)

Ronny Forsslöw sa...

Vad härligt men varför skriver du inte vem du äter med en ful ovana du har att inte skriva med vilka du är med.