söndag 18 januari 2009

Helgen

Det har vart en stulig helg med
både sjukhusbeskök, slött i soffan samt karaoke och fika.

Fredag
Tvättstugan på förmiddan sen var bs och jag till forum och fixade lite ärenden.
Var på konsum och hmtade en lottvinst (handuks set)
På eftermidagen var jag och hälsade på Eva som ligger på sjukhuset.

På kvällen var jag en sväng till Saxofonia i helenelund.
För mycket folk för min smak men alltid kul att träffa Morsan, Evi, Marie och Tommy.
Var där i ca 2 timmar bara sen körde jag hem Morsan och Evi till väsby.
Vi tog en fika innan jag åkte hem till Nacka igen.

Lördag.
Efter lunch så körde jag hem Eva som hade fått permision ett dygn.
Kvällen blev lugn i soffan med Sonen.

Söndag
Efter lunch hjälpte jag Eva tillbaka till sjukhuset.
Nu är jag hemma och bara tar det lugnt.
Blir tidig sänggång.

Ha en skön vecka mina vänner.

3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Min vän, du måste ta det lugnt och tänk på din hälsa.

Du är en bra vän som ställer upp i vått och torrt.

Ta det nu lugnt i veckan.
//Ronny

Familjen wallin sa...

Ja det ska jag göra
Ja lovar

Trubaduran sa...

Skönt att du blir väl omhändertagen när jag är av banan och inte behöver gå omkring och vara hungrig på nätterna ;-).