tisdag 27 januari 2009

Helgen



Nu ska jag försöka orka skriva lite 
Har haft mycket att göra i helgen då jag fyllde år.

Fredan gick åt att göra i ordning hem och det jag skulle bjuda på.
Städning av hela lägenheten och tvättstugan och handlig phu.
Sen en sväng till träffen och bjöd mina vänner där på tårta.

Efter det hämtade jag Eva på Hudding som äntligen fick åka hem.
På kvällen började jag med det vi skulle ha på och äta på lördagskvällen (Tårta och landgångar.)

Lördag upp tidigt för att förbereda mer för kvällen.
Kl 12 kom mor och far och hjälpte mig med maten vi skulle äta på dan (mammas risblandning är bäst).

Folk hela dagen som kom och fikade tack alla som hörde av sig.
På kvällen så åkte jag en sväng till Bocken i Norsborg och sjöng.

Söndag blev en dag i soffan och tittade på tv helt slut.
Såg Liverpool bara få 1-1  hemma i FA cupen.


Lite bilder från lördan

En jättefin skål ja fick av mina vänner i farsta

Egen gjord landgång

Nya gardiner fick ja från grannen

Slut är jag 

Tårtan 


Inga kommentarer: