onsdag 5 november 2008

Segt i dag

Nu är det dags att skriv lite (har blivit dåligt med det på ett tag)

Förra veckan va det full rulle vilket gjorde att jag inte han med.
Kul med middag med mina vänner och bowling (kan göras om)

I går va det full fart hela dagen först städa lägenhet sen åkte
jag till Nacka Sj för möte sen blev det en resa till träffen för att
fika. På kvällen åt vi middag i nacka forum. Det var första gången ja var
där efter ny öppnadet och det har blivit jätte fint.

Idag började jag med möte på komunen sen hjälper jag till på träffen.
Vi har gjort lunch nu.

Vi ses snart mina vänner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fika? Det får man väl inte ont i ryggen av?

Ronny Forsslöw sa...

Ont i ryggen efter fika mmm låter lurt kanske efter sex eller lyft något tungt men ont i ryggen av att fika.

Anonym sa...

Det var mysigt igår! Jäklar vad seg du är. Ska man behöva lägga alla kommentarer efter samma inlägg =).