torsdag 30 oktober 2008

Underbar fotbollskväll

Hammarby tog revans för borta förlusten mot Gefle i förra omgången.

När man på onsdagenskvällen besegrade Halmstad med 2-1.
Under första halvlek var HBK det bättre laget.

Halmstad tog ledningen i den 54 minuten genom Anselmo.

Bajen vände på tio minuter
1-1 genom Olof Gutestam och 2-1 på straff genom Lolo Chanko

I England tog Liverpool 3 nya poäng sedan man i kväll besegrat
Portsmouth med 1-0 målet i prikat på straff av kapten Gerrard.

Natti natti

7 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte bort resten av dagen som var minst lika trevlig med fika, middag och bra karaoke som vanligt på Curres även om varvet var i längsta laget.

Ronny Forsslöw sa...

Forza Bajen, Vilke underbar kväll det vart.

Men inget kan mätas med en seger för hammarby =)

Anonym sa...

Hallo! Har du gått i koma? Nu skriver ju jag mer här än vad du gör. Jag trodde du skulle roa mig lite när jag är sömnlös men icke. Tack för igår, vi syns i kväll.

Ronny Forsslöw sa...

Koma ja det stämmer han är aldrig hemma nu för tiden nu är det ladies club som gäller =)och inte bloggen =)

Familjen wallin sa...

Men hallå

Ja jobbar och sliter med möten *ler*

Och litte ...........

Familjen wallin sa...

Dessutom sover jag på nätterna *ler*
Då man ska sova

Ronny Forsslöw sa...

Den var dålig möten, du menar kurser och curres för fotboll sliter du inte med.
Sover mmm men du om du inte sitter i telefon utan att du går och lägger dig i tid så kommer du att vara piggare men är man en spindel som vill hålla i allt så kanske man inte kan lägga sig, lite sanning kan aldrig skada =)