måndag 13 oktober 2008

Kvälls funderingar

Ibland så fundera man på va som ska hända.

Va kan du själv på verka ?
Känns som det du inte kan påverka skall du inte lägga ner massa energi på.
Men ändå så gör man det.

Man fundera på vad man vill med livet.

Jag är en funderare.

I kväll fick jag en inbjudan till att åka Birka kryssning.
Jätte trevligt men jag tackade nej
för just nu gör det mer skada än nytta och då måste man välja hur gärna man än vill åka.

Natti natti

Alla mina vänner där ute

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Du kan bara påverka dig själv och bara du som kan styra dina tankar, jag tycker du skall ta tag i din självkänsla och se inte vad du inte kan göra utan vad du kan göra, jag tycker att du ska läsa MIa Törnblom som finns som ljudbok.

???? birka krysning
jag tackade nej
för just nu gör det mer skada än nytta och då måste man välja hur gärna man än vill åka.

Ja min vän vet inte vad man skall säga.

Familjen wallin sa...

Ja vet min vän

Ja jobbar på det de vet du.

Kände bara att jag inte kan åka just nu