tisdag 23 december 2008

oj va helgen gick fort

Då var man hemma igen efter att ha tillbringat ett par dagar
som kattvakt i vallentuna.

Det har varit full fart hela tiden. I fredagas var ju mina vänner från Farsta på middag.

I lördags var vi ute och åt middag på retaurang Herrgårn i Björknäs centrum
med med vår klubb Original Rebels vi blev ett gäng på elva personer.

Eva och jag beställde in Cour de Filet Provencale som vi delade på (hum rått kött tänkte jag) men det var faktiskt väldigt gott.
Sedan åkte vi vidare till Bergshamra för att sjunga ett par låtar hos Tommy och Marie vilket var lika trevligt som vanligt.

Söndagen började med att klockan ringde redan tio i åtta (oj va trött ja va) sen blev det att hämta min bror med famlj i frihamnen där dom kom hem från sin kryssning.
Sedan vidare hem till Nacka för att hinna sova en stund innan jag blev hämtade med bil för transport till Kalhäll.

Vi var ett gäng karaokenördar som var hembjudna till Tommy & Marie på middag.
Det var jätte trevligt och god mat bjöd dom på (Taco buffe).

Kvällen avslutade vi alla på Biljard palatset förstås med lite karaoke karaokenördar som vi är.

Bilder kommer under mellandagarna

Inga kommentarer: